Min jul 2015

 
Månen lyste upp hela himlen, trots att de va mörkt ute. 
 
Någon snodde min kamera...
 
Min jul i bilder. På julafton var jag hos mamma o pappa, hade med mig nisse som var fin i sin fluga. Fick lite paket av föräldrarna så som köksgrejer, myspyjamas,myssockar, godis, presentkort m.m. Nisse fick även lite julklappar. En helt vanlig mysig julafton helt enkelt, vi åt julmat, godis och drack glögg m.m. Juldagen var maria och barnen hos mamma o pappa och vi struntade i julmaten och åt köttgryta istället. Gott! Det blev julklappsöppning för barnen, fick även själv lite julklappar av dom bland annat jättefina skolfoton som skall sättas upp på väggen, och nisse fick dessutom lite klappar. Bortskämd katt det där. Vi körde även julklappsspelet, och pappa hade köpte trisslottor, så dom gick ju runt bland oss som om vi redan visste att det var miljoner på dom (vilket det såklart inte var!) Amanda och alfons kammade hem trisslottorna och vann lite småslantar. Mysig juldag! Det blev även att amanda hängde med mig hem och sov till lördagen. Hon lagade köttfärssås och spagetti åt oss, så himla duktig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback