Torsdag

 
Det har ekat tomt här, men det har varit lite jobb, lite ikea, lite vin, lite walle, lite allt möjligt. Vad jag handla på ikea? jag handla filt, sängöverkast, kuddar, kuddfodral, skål, matredskap, gardiner, ljus m.m. Men visst vart det fint med min säng och det nya tillsammans med min drömfångare? Annars då? idag har jag jobbat, endast 4h men alltid något. Sen stack jag förbi banken och hämtade ut myntrör. Är det inte segt att banken tar en viss procentlig avgift för att växla in mynt? Jag ska försöka växla mina myntrör i butiker, de lär ju behöva växel i vilket fall. och så att jag får hela min insamlade summa, Sen var det hem o tävtta och tanken att städa, blev visst utskjutet till imorgon. Jag städade ordning bland alla mina försäljningssaker jag har ute på försäljning. Tänkte att jag skulle börja om från ruta noll, eftersom jag inte haft någon anning om vad som är sålt och inte. Så nu har jag en bättre översikt på saker och ting. och vet vart det ligger än att jag ska stå och leta som en galning, när jag väl ska sälja något. Hoppas jag får många napp, för nu är jag trött på att sakerna tar halva vindplatsen. Men ja ja, har lite kvar o göra innan det är fröjd där uppe, men det tar vi en annan dag. Nu ska jag bädda rent sängen, och ta en dusch sen blir det att sova. imorgon är det #festfredag med mina kusiner. ska bli så himla kul, käka gott och dansa och sjung singstar. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback