skogspromme på 1,5 h

 
Har varit inomhus alldeles för länge nu så idag tog jag mig i kragen och gick ut på en promenad. Det va oerhört skönt! man märker verkligen att semestertiderna är slut, mötte bara pensionärer haha! Passade på att ta en sväng bort till lidl och handlade hem lite nödvändigheter. Hittade där, oväntat nog, en dagcreme som fått pris för att vara riktigt bra, och jag kunde inte ignorera den för det priset, 39kr och den va mig. Så nu ska jag gå o ta en dusch och smörja in mig sen dricka min smoothie som står i kylen och väntar på mig.
 
 I helgen har jag lite saker planerat, så skönt att det för en gångs skull inte bara inkluderar jobb utan på fredag blir det veckostädning o på lördag ska jag till ikea med mammi under dagen, sen på kvällen kommer mina två tjejkompisar hit på vinkväll, ska bli himla mys. o på söndag jobbar jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback