Tisdag - flytta ifrån lägenheten?

Nisse igår kväll när han sov bredvid mig på rygg. sötnöt.
 
Skulle egentligen ha jobbat idag men då en arbetskollega ville byta pass så blev det så att jag blev ledig idag och jobbar imorgon istället. Så idag har jag storstädat lägenheten, nästan som att jag ska flytta ifrån den men nä inte än. Det är iallafall rent i varenda vrå nu och den känslan är svår att slå. Hade tvättid med så passade på att tvättade lite allt möjligt , morgonrockar, handdukar, skitiga necenssärer, mattor och även smutstvätt såklart. så ska snart ner och hämta upp det sista som hänger på tork sen blir det en dusch sen blir det nog att sova, jobb imorgon som sagt sen på torsdagmorgon sticker jag och några tjejkompisar iväg till Göteborg och Liseberg, blir att stanna kvar en natt sen på fredagen tar vi Ullared Gekås innan vi åker hem. Hur kul? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback