Dålig på att blogga.

 
Jag är så dålig på att uppdatera bloggen, och det tycker jag är så tråkigt att jag inte kan hålla fast vid att iallafall uppdatera några gånger i veckan åtminstone. Det får bli ändring på det. saken är väl att jag inte känner att jag inte har så jättemycket att skriva om, fast egentligen om man tänker efter kan man ju skriva om vad fasiken som helst som sker i ens liv. Och det jag inte berättat för er som tittar in här är att jag har klippt av mig mitt hår (eller ah det va i oktober som jag klippte av mig, hur efter?) samt färgat. Har hela mitt 27åriga liv haft brunt hår och långt och nu är jag korthårig o blond med lite brunt. Och jag ska säger er att jag trivs så himlans bra., inget hår som fastnar i dragkedjan på jackan. inget hår som är ivägen. Aaaaah jag ångrar mig inte ett dugg! Nu ska jag skriva ner inköpslista och gå o handla, blir en promenad till mirum, såg att ica där har massvis av nyttiga erbjudande! Thumbs up for that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback