en idyllisk midsommar

Hade ingen som helst planering för midsommar, så jag hängde med mamma o pappa ut till min mosters sommarställe. Jag älskar landet, andas in helt annan luft och att bara få vara..
 
Jag passade på att fota lite när jag var där.
 
 
 
Älskar när det blir så stor kontrast på färgerna. Rött, grönt och blått 😍
 
 
 
 
 
Mot kvällen kom det en liten söt rottweiler på 4 månader. fick aldrig någin bra bild då han var vild som tusan, satt inte still en stund. Men gud så söt han va, ville krama ihjäl den. 
 
Vi åt så mycket, fika, mat, fika igen... jag och mamma dela på en flaska vin och samt tog jag några cider. Det va en skön och lugn midsommarafton ute på landet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback