Long time no see

 
Det har varit mycket på senaste tiden. Minns inte riktigt när jag va inne här senast. Men har inte riktigt haft tiden eller orken att logga in och skriva. Men nu så.. jo vad har hänt? Jag har gått 3 dagar på bråvalla, och innan de har jag i stort sett bara jobbat. Någon helg var det möhippa för malin som i övrigt gifter sig om 6 dagar. Craaaaaazy. Sen har jag nu fått någon släng av muskelsträckning i ryggen så kan knappt jobba. Jobbade i tisdags, men det gick inte mer än de så var hemma från jobbet onsdag och torsdag samt ledig fredagen. Var tillbaka på jobbet igår men då var smärtan tillbaka vid eftermiddagen. Så har sjukskrivit mig idag och imorgon. Mamma va snäll o kom förbi med någon dunderkur förut, som gjorde att det blev bättre för stunden, kändes som jag skulle kunna dansa balett. Tror dock det är en produkt man får använda ett tag så det verkligen går in i musklerna och kroppen. Va superskönt när hon smörjde på mitt ömma område. Sjukt segt och tråkigt o va hemma o inte få jobba men jag kan verkligen inte gå till jobbet om det ska göra såhär ont. Inte med de arbetsuppgifterna jag har. Nog om de. Nu ska jag ta o smörja mig en gång till, ta en ipren som är inflammationshämmande sen gå o lägga mig. Godnatt. Vi kanske hörs imorgon. 
Juste bilden i fråga, har kommit in på en engelska 6 kurs så i höst blir det att plugga lite engelska, spännande men samtidigt läskigt då jag inte känner mig så bekväm med engelska. men man brukar alltid va bättre än vad man själv tror.. jag är taggad iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback