Quality time with mami!

När jag hade vaknat idag ringde mamma och kolla om jag ville med på en liten loppisrunda. självklart ville jag det. Slutade med att jag fick med mig ett linne och två böcker. En bok skriven av Nicholas sparks som tidigare har skrivit bland annat the notebook. Den andra boken är skriven på engelska. Tänkte att jag skulle testa o se hur bra jag egenltigen är på engelska, oftast är man bättre än man tror. Dock så såg jag när jag kom hem att det är en fortsättning på en annan, så det blev att klicka hem den första. Passade även på att klicka hem två böcker till. Så nu har jag massa sommarläsning att ta mig igenom. Blev även en byxdress från h&m. Vi avlsutade med en fika på espresso house innan vi tog bussen hem. Nu är jag trött och ska ta o gå o lägga mig. Jobbet väntar imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback