Är hösten på ingång?

Är det höst jag känner i luften? imorse var det tydligen nollgradigt på termometern. helt sjukt va den här sommaren har sprungit iväg, jag som skulle njuta med kalla cidrar i solen och bada en massa, och vara ute o bara njuta. men känns bara som att jag jobbat, jobbat och jobbat. Men snart slutar mitt sommarschema och jag skall börja plugga... Är dock inte redo att sommaren är slut än! 
Annars då? jobbar 5 dagar i sträck denna vecka och jobbar min sista imorgon. så ska bli skönt med 2 dagar ledig.. men båda dagarna är bokade så det blir väl ingen lugn stund där direkt, ska dock se till o få sova ut utan att jag har någon väckarklocka som ringer....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback