Det här med att plugga var ju enkelt.

 
Har gjort klart hela första kapitlet i engelska 6 nu. Så ska bara finjustera det och skicka in imorgon. Känner att jag skrivt klart för idag (och nu sitter jag här o skriver, höhö! ) suttit  med plugget sen klockan 7 ungefär. Känner dock på att jag håller på o bli sjuk, vilket inte känns allt för roligt, jag var ju nyss sjuk. Men jag fryser som en dåre som sprungit ut näck för att slänga sig i snön, samt halsen gör ont. Men är nöjd över dagens pluggande. jag har presterat bra och jag skrev över 400 ord dessutom, man skulle skriva mellan 300-400 haha! så ska bli spenande o se vad jag får i ömdöme på den. men nu ska jag hoppa säng, blir nog att sova fullt påklädd.. fryser så. hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback