LördagsLoppis

Mamma & pappa skulle fara på Loppis idag, och ni som åker på sånt vet att man alltid kommer hem med nåt. Och jag tänkte igår kväll när pappa fråga om jag ville med, att jag inte skulle ha råd. Ifall man nu hittar nåt, visserligen har jag ju pengar men kanske inte så mycket pengar att lägga på saker som jag faktiskt inte behöver, brukar ju lätt bli så. Men mina päron ville ha med mig i vilket fall. Och man får ju ta vara på tiden man har, man vet ju aldrig vad nästa dag har att ge. Och jag tackar mamma för ikväll som bjöd mig på en gudomligt god planka. Potatismos är skapligt mättande, men det va gott! sjukt gott! Och om ni undrar om jag hitta nåt på loppis? nä hittade inte ett endaste dugg. ganska skönt de för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback