AlfonsMys

 
Tydligen har den här killen tjatat om att få komma hit. Han tjata till och med på sin mormor och frågade va klockan var hela dagen igår. för han skulle få komma till mig efte 6 när jag kommit hem från jobbet. Så igår kväll blev det lite handling på lidl, sen vart det myskväll med chips, läsk och tacos. och senare två filmer som alfons valde. och till sist somnade vi. vaknade runt halv 10. jag slängde in min arbetskläder i tvätten och alfons och jag åt frukost. efter lite spelande på datorn sen så gick vi ut med nisse. Sen ville alfons ha tacos idag igen och det räckte bara till en så jag fick laga ordning annat åt mig, det blev pyttipanna som är underskattat gott btw. imorgon är det jobb igen, fram till tisdag. Sen är jag ledig tre dagar, ska bli himla skönt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback