En sån där lista

 
Humör: Glad, chillar med livet med med lite ångest. 
 
Borde: Ingenting just nu. min enda lediga dag som jag inte har något måste. alla måsten är avklarade. 
 
Frisyr: Uppsatt i en slavrig knut. Att sova med blött hår är inte att rekommendera.
 
Smink: Full face makeup. 
 
Klädsel: Finbyxor som man knyter med ett breddare band i midjan, en vit tisha. Man kanske ska byta om till lite mer ledigt?
 
Planer: Dricka några glas mousserande Jp, äta chips & lyssna på musik.
 
Materiella vill ha: Skulle va kul med en kompakt systemkamera. En som är lite enklare att ta med vart man än ska, som inte väger och tar så mkt plats...
 
Fundering: Att jag aldrig vill bli gammal. att jag föralltid skulle vilja vara kring 20 års åldern. Men så funkar det ju inte riktigt....
 
Tråkigaste: Att jag och min homie på jobbet inte kommer få jobba så mkt ihop i sommar. För att vi är i olika "arbetslag". Big cry on den!
 
Längtan: BRÅVALLA. Alla dar i veckan. (Jag hoppas dock de släpper en fett bomb snart, känns så klent iår!)
 
Favoritsminkprodukter: Jag är mycket för billiga produkter. Har en favorit och det är Elf:s foundation acne fighting foundation. Den sitter verkligen på huden hela dagen och har fått mycket positiv kritik. Den kostar ju faktiskt bara runt hundringen!!
 
 TV-serie: Game of thrones. Do i have to say more? Har aldrig sett en så bra serie in my life...
 
Bok: Jojo moyes fortsättning av boken livet efter dig. arvet efter dig.
 
Musik: Drake - One dance & Desiigner - Panda. GRYMMA!
 
NomNom: En grillad köttbit med hasselbackspotatis, Tzatsiki, Go-sallad (vilket inkluderar fetaost, rödlök m.m) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback