Söndag - Chilldag

 
Jobbdag igår och ledig idag, så dagen har bara beståt av att chilla. Känts som att jag inte varit hemma så mycket de senaste dagarna så det kändes bra att få vara hemma hos Nisse idag. Han va riktigt crazy imorse och skulle va i ansiktet hela tiden när jag sov, men så blir det väl när man inte får gosa pga att jag måste upp till jobbet. Gulle. Ledig imorgon också, så det blir sovdag, sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Tänkte ta en sväng till solen, kostar ju bara 40kr mellan kl 06-13. 
 
Sitter annars framför datorn och tvn, like usual. Tog en dusch för en stund sen och därefter smörjde in mig med TBS's bodybutter "pink grapefruit" som doftar amaz.. Färdig tjötat, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback