Senaste dagarna

 
Nu har jobbet stängt för året och jag kan kalla mig själv för att ha "julledighet". Hade julfest på jobbet i torsdags. Gick ut på krogen på fredagen med walle, har inte varit ute sen juli. I lördags var det julklappsspel och mys med tjejerna från gymnasiet. Det va så himla mysigt och vi har bestämmt att vi ska ses mycket mera. Det ser jag fram emot. I söndags var det bara chill dag hemma. Igår tvättade jag min stora tvätthög, och idag har det blivit storstädning i lägenheten. Imorgon ska jag in till stan för att handla de sista julklapparna, samt att köpa till julklappsspelet jag ska ha med familjen, efter det blir det nog att gå hem och bara ta det lungt och invänta julafton som firas hemma hos mamma o pappa. Jag undrar bara vart vintervädret är?! det känns och ser ut som det är höst ute. jag vill ha minst 10 minus och massa snö. Nä, har ingen julfeeling alls, och det känns så tråkigt! när kommer snön och vintern igentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback