Buzzador: Veet Spa Wax

 
Som ni kanske inte vet så är jag en buzzador. Det är en hemsida, ett företag där man får välja vad man är intresserad av att testa. så får man olika inbjudningar på saker och ting. Jag har både testat schampoon, oral-b tandborsthuvuden, Nisse har fått testa kattmat bland annat. Tycker det är skitbra, för det gynnar både mig och företaget. Det hela går ut på att man ska prova under en viss tid sen ska man skriva och skicka in en recension om vad man tyckte. Denna gång fick jag testa Spa wax från Veet. Alltså ett waxkit för hemmabruk. Aldrig någonsin vaxat mig innan så tyckte det va himla kul att få prova på. Man fick 6 vaxblock som räckte till armhålor, bikinilinjen samt benen. Nackdelen med det hela var att det gjorde så fasansfullt ont att vaxa armhålorna, va lite öm dagen efter till och med. Benen var ingen big deal, det va mest bara roligt och skönt haha! Finns refill att köpa på kicks och åhlens, så detta kommer absolut bli en grej att göra lite då och då, om inte så är det perfekt nu till sommaren när man vill vara hårfri! Vilket man är upp till 4 veckor sägs det. hur skönt?

Kommentarer
Ellen Gräntz

sv: Haha ja, visst gjorde det sjuk ont att vaxa armhålan! Kul att läsa din recension :)

Svar: Haha tack! läste igenom din mä! :) älskar buzzador..
annaringman.blogg.se

2015-07-14 @ 18:18:22
URL: http://ellengrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback