Så komiskt det kan bli!

Bild från min instagram.
 
Satt här om kvällen och kollade på youtube. Hamnade på en tjejs klipp där hon visade upp sin väska och vad som fanns i den, en så kalla "what's in my bag-tag". och jag som är svag för allt som har fransar, speciellt väskor dog ju lite halvt sådär. Så jag slängde iväg ett meddelande till henne och fråga vart hon hade köpt den. Dock så hade hon köpt den på gina tricot för 2 år sen. så den fanns ju inte kvar i butik. och nu till det komiska....var inne på tradera dagen efter, och där fanns väskan, en annons och jag tänkte ju den ska ju jag bara vinna hem. så jag buda på den och jag vann den. och nu förut, var jag bort vid posten och hämta den.
Im in love. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback