Hej Engelska 6 kurs

 
Idag fram till jul så kommer jag umgås med den här boken. Jag var på introduktion förut idag, det var mycket information att ta in. Men jag tror jag har koll på det mesta. Jag ska gå en distanskurs så det kommer inte vara några lektioner men vi kommer ha tillfällen att kunna gå och få hjälp om det är nåt vi kört fast med eller liknande. Så jag känner mig bara exalterad... 
 
Typiskt nog så har jag gått o blivit förkyld. frusen, snorig och ont i halsen. standarden. Känner mig ändå pigg så får hoppas att det inte blir värre än såhär. imorgon är det jobb och jag har en bokad massagetid efter. Ska bli så otroligt skönt. Just nu så håller jag på o lagar mat, det blir kycklig ris och lätt creme fraishe som sås. ska tydligen innehålla få kalorier.. ibland kan man ju försöka vara lite nyttig... ska ju brja träna snart. åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback